C C C C A+ A A- X

Административен съд – Кюстендил обявява конкурс за назначаване на съдебен служител – 1 щатна бройка „съдебен деловодител“

Дата на публикуване 21 декември 2021 Последна редакция 21 декември 2021 Обяви и конкурси Отпечатай

ОБЯВА

Административен съд – Кюстендил на основание Заповед № РД-12-142/17.12. 2021 г. обявява конкурс за длъжността „Съдебен деловодител“ – 1 щ.бр. – минимален размер на основната заплата за длъжността - 827.00лева.

 

  1. Описание на длъжността:

Окомплектова образуваните и разпределени на съдия-докладчик входящи документи; извършва вписвания в съответните деловодни книги; изготвя списък за призовките, изпраща призовките, изготвени по образец, и съобщенията по делата с изключение на тези по отложените дела; подрежда и докладва на съдията-докладчик новопостъпили документи към висящите дела; изпълнява разпореждания на съда, постановени в закрити и разпоредителни заседания; следи за изтичане на процесуалните срокове, представя делата на съдиите-докладчици и изпълнява техните указания; организира и поддържа подреждането на делата в деловодството; предоставя справки по делата; подготвя и изпраща до съответната инстанция делата по разпореждане на съдията-докладчик, по които са постъпили жалби; проверява ежемесечно делата без движение и спрените дела и ги докладва на съдията-докладчик; извършва проверка и предава в архива делата; поддържа календар за насрочените дела; отразява в електронната папка и/или на хартиен носител съответния статус и местоположение на делото; съобразно длъжностна характеристика може да изготвя и изпраща обявления на страните след постановяване на решение по делото, като прави отбелязване върху решението; вписва новообразуваните дела в азбучниците и в съответните описни книги; изпълнява и други задължения, свързани с документооборота и определени със заповед на административния ръководител на съда или с разпореждане на съдебния администратор.

 

  1. Изисквания за заемане на длъжността:

Съгласно чл. 340а, ал.1 ЗСВ кандидатът за съдебен служител следва: 2.1. да е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; 2.2. да е навършил пълнолетие; 2.3. да не е поставен под запрещение; 2.4. да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер; 2.5. да не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност; 2.6. да отговаря на изискванията за заемане на длъжността.

Съгласно чл. 340а, ал.2 ЗСВ кандидатът за съдебен служител следва: 2.7. да не е в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително; 2.8. да не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация; 2.9. да не е съветник в общински съвет; 2.10. да не заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия; 2.11. да не работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище; 2.12.да не е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражнява друга свободна професия.

- Минимални изисквания – минимална степен на завършено образование – средно.

- Специфични изисквания – отлични машинописни, компютърни и организационни умения; познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация; отлични познания по общи деловодни техники и съвременни офис процедури; познаване на съдебните документи и значението им за съдебната система, както и познания по приемане, предаване и съхраняване на съдебна документация; умения за работа с граждани; умения за изразяване на информация - писмено и устно; да притежава необходимите нравствени и професионални качества; комуникативност, организираност,  самодисциплина и лоялност; умения за работа в екип; мотивация за работа в съдебната система.

 

  1. Необходими документи за длъжността „съдебен деловодител”, място и срок на подаването им:

3.1. Писмено заявление за участие в конкурса (по образец); 3.2. Подробна автобиография (CV); 3.3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен; 3.4. Копие на документ за завършен компютърен курс (диплома или удостоверение); 3.5. Копие от трудова книжка или други документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж; 3.6. Свидетелство за съдимост за конкурс – оригинал; 3.7. Медицинско свидетелство за работа - оригинал; 3.8. Документ, че кандидатът не страда от психически заболявания, удостоверено по съответния ред – оригинал; 3.9. Декларации от кандидата по чл. 340а, ал.1 и ал.2 от ЗСВ (по образец).; 3.10. Декларация/съгласие за обработване на лични данни (по образец); 3.11. Препоръки от предишни работодатели /по желание на кандидата/;3.12. Пълномощно за подаване на документите (когато не се подават лично от кандидата).

Забележка: Кандидатите могат да подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват тяхната квалификация и умения за обявената длъжност.

Представените копия на документи да бъдат саморъчно заверени от кандидата.

Кандидатите могат да подават лично или чрез пълномощник документи за участие в конкурса на адрес: гр.Кюстендил, ул. Гороцветна № 29а, регистратура-партерен етаж, всеки работен ден от 09.00 ч. до 17.00 часа.

Краен срок за подаване на документите - 30 дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата във вестник „Струма“.

Комплектът от документи ще бъде поставян в плик, на който да се отбелязва входящия номер. Длъжностната характеристика за обявената позиция ще бъде поставена на информационното табло на партерния етаж на съда и публикувана на сайта на съда.

 

  1. Начин на провеждане на конкурса и оценяване на кандидатите.

Конкурсът ще се проведе от комисия, като същият преминава през три етапа:

Първи етап – по документи - разглеждане на постъпилите заявления и допускане до втори етап от конкурса. До втория етап на конкурса да бъдат допуснати кандидатите, които отговарят напълно на минималните изисквания и са подали в срок изискуемите документи за участие в конкурса.

Комисията съставя списъци на допуснатите до втори етап и на отстранените кандидати. В списъка за недопуснатите кандидати се посочва и основанието за недопускане. Двата списъка се публикуват на интернет страницата на съда и на информационното табло на партерния етаж на съда. В списъка на допуснатите кандидати се посочва датата на провеждане на втория етап от конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 (четиринадесет) дни от изнасянето на списъка, начален час и място на провеждането му.

Недопуснатите кандидати могат да подадат жалба до административния ръководител на Административен съд - Кюстендил в 7-дневен срок от обявяване на списъците. Административният ръководител на съда се произнася окончателно в тридневен срок. Жалбата не спира конкурсната процедура.

Когато няма допуснати кандидати, председателят на съда със заповед прекратява конкурса.

Конкурсът ще се проведе по обявения начин и когато допуснатият кандидат е само един. 

Втори етап – практически и теоретичен изпит на одобрените кандидати.

Проверяват се уменията на кандидатите по т.II.4 от заповедта, както и теоретичните им познания по ЗСВ -Глава осемнадесета – Администрация на органите на съдената власт; ГПК - Глава шеста - Съобщения и призовки, АПК - чл. 18а, чл.137 и чл.138, Правилника за администрацията в съдилищата, Етичния кодекс на съдебните служители и длъжностната характеристика за длъжността „Съдебен деловодител“.

Трети етап – събеседване с класираните кандидати.

До трети етап се допускат класираните на първите три места кандидати – тези, получили най-висок резултат на втория етап.

Оценяването на кандидатите ще се извърши в съответствие с одобрена от комисията по провеждане на конкурса методика.

Протоколът с крайното класиране се съставя и се представя на административния ръководител на съда в 3–дневен срок от приключването на конкурса. Протоколът се обявява и на интернет страницата на съда.

Поименният състав на комисията, която ще проведе конкурса, ще бъде определен преди началото първия етап със заповед на административния ръководител на Административен съд-Кюстендил.

 

  1. Обявата и съобщенията, свързани с конкурса ще се публикуват на интернет страницата на Административен съд – Кюстендил - https://kyustendil-adms.justice.bg/, раздел Пресцентър/Обяви и конкурси и се поставят на видно място – входа на съдебната сграда.

Заявлението за участие в конкурса и декларациите по образец са публикувани на интернет страницата на Административен съд-Кюстендил. Образците на заявлението и декларациите могат да се получат и от регистратурата на съда – партерен етаж. За повече информация кандидатите могат да се обръщат на телефон: 078 551 962 – Гергана Маринова – съдебен администратор.

 

Обявата е публикувана във вестник „Струма“ – бр.294/21.12.2021 г.  

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация